ajattelumme

"You have to be ahead of the problem, not behind the problem"

Oletko kuullut jonkun kertovan siitä, miten yleisö ei ymmärtänyt heidän sanomaansa? Emme mekään, koska sitä ei yleensä huomata.

Viestinnän sudenkuopat

Moni yritys odottaa viestin kertomisen jälkeen sen vaikutusta ilman sen kummempaa pohdintaa viestin ja sen esittämisen laadusta – mikä olisikin vaikeaa, kun ei ehkä tiedetä mihin sitä verrattaisiin, tai että minkä kanssa kilpaillaan.​

Voimme vain arvailla kuinka paljon hyvää jää saamatta aikaan niin, ettei siitä olla edes tietoisia ihan vain muutamista perusasioista johtuen – viestin esittäjä ei ole ehkä riittävän innoissaan asiasta, jolloin hän ei saa yleisöä kiinnostumaan ja sitoutumaan viestin vastaanottamiseen. Voi myös olla, että viestiä ei kunnolla ymmärretä ja muisteta, koska se ei ole herättänyt tunteita.

Ottaen mallia Formula 1:stä

Me Wolmarilla vertaamme huippuviestintää huippu-urheiluun – kyseessä on jatkuva kilpailu jossa vain parhaille on palkintona paremmin ymmärretyksi tuleminen – se jos mikä on kullanarvoista. Toimiala on mestaruussarja, kokonaiskilpailumme. Vuosisuunnitelma on kisakalenterimme. On valittava kisat, jotka on voitettava.

Käytämme metodissamme oppeja ja kokemuksiamme Formula 1 -tallien maailmasta – haluamme hioa kaikki viestinnän osat ja toiminnot huippukuntoon voittaaksemme sekä valitun kilpailun että vahvistuaksemme tuleviin tehtäviin ja koitoksiin.

Kaikkein tehokkain vuorovaikutus on suoraviivaista, selkeää ja erityisesti vetoaa tunteisiin

Strategia menestykseen

Tiesitkö että kilpailukauden aikana Formula 1 auton suoritus paranee 2 sekuntia nopeammaksi, kun jatkuvan analysoinnin tulokset muutetaan kehitystoimenpiteiksi, jotka huippulaatuisella tiimipelillä, kovalla yrittämisellä ja kilpailuinnolla muutetaan ansaituksi menestykseksi?

Avainasemassa on ihmisen vahvuuksien esiintuominen.​Tehokkain viestintä on suoraviivaista, selkokielistä, oleelliseen keskittyvää ja erityisesti tunteisiin vetoavaa.​Kehitämme kykyäsi vaikuttaa yhteisesti asetettujen tavoitteiden mukaisesti tai jopa ne ylittäen, niin että saat halutessasi varmasti aikaan sytyttävää ja innostavaa vuorovaikutusta, joka jää elämään työkaluina ja toimintatapoina aktiiviseen käyttöön.

WOLMARin kanssa kyse on hienosäädöstä ja oman vaikuttavuuden optimoinnista.

Tutustu lisää Wolmarin maailmaan:

Keksimme tavan auttaa automyyjiämme  sanoittamaan monimutkaista liikkumisen murrosta asiakkailleen.

Mikko Mykra
CEO, Hedin Automotive Finland

Aloitetaan luottamuksellisella keskustelulla. Varaa tutustumishetki.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytäntömme.
Kiitos yhteydenotostasi! Palaamme pian asiaan.
Jotain meni pieleen, yritä uudelleen, ole hyvä.